[Webiz] Vladimir Kovač: Konferencije su odlična prilika mladima da stupe u kontakt sa profesionalcima

Predstojećeg vikenda se u Zrenjaninu održava konferencija Webiz, na kojoj će se okupiti više od trideset istaknutih imena regionalne Internet scene, koji će u tri dana trajanja konferencije posetiocima kroz predavanja i prezentovanje studija slučaja preneti dragocena iskustva vezana za poslovanje na Internetu, online tehnike i metode za poboljšanje poslovnih performansi, načine i modele komunikacije preko Interneta i društvenih mreža.

Medijski partner ove konferencije je i Marketing ITD, što znači da ćemo se potruditi da sve one koji nisu u prilici da posete događaj na pravi način izvestimo o svemu zanimljivom što se događalo.

Razgovor s povodom vodili smo sa organizatorom konferencije, Vladimirom Kovačem, sa kojim smo razgovarali o temi konferencije, predavačima, očekivanjima od konferencije, te o (Internet) preduzetništvu.

Zašto je Webiz specifičan? I kako se razlikuje od drugih konferencija? 

Trudili smo se da napravimo konferenciju koja će posetiocima dati konkretne informacije, praktična iskustva i primenjivo znanje. Nadam se da smo u tome uspeli, i da će se po tome razlikovati od sličnih događaja u IT industriji. Želja nam je bila da u tri dana trajanja konferencije posetioci budu u mogućnosti da dobuju veliku količinu korisnih informacija, i pre svega da dobiju motiv da se oprobaju na Internetu, u smislu realizacije nekog poslovnog projekta.

Osim Webiza, da li ste primetili neki događaj koji isto tako insistira na negovanju startup kulture u Srbiji?

Događaj koji se ističe ove godine, definitivno jeste Startup Live Novi Sad, koji se održava sredinom aprila, i na vrlo zanimljiv i praktičan način pruža šansu ljudima sa idejama. Ovaj projekat će takođe biti predstavljen na Webizu, drugog dana konferencije.

Koliko Internet doprinosi malim i srednjim preduzetnicima u Srbiji?

Naša firma, Creative Media Art, kao mala firma apsolutno koristi sve benefite koje Internet kao globalna mreža nudi. Pogotovo u periodima recesije, Internet nudi niz prednosti, pogotovo za mala i srednja preduzeća, koja brže mogu da odgovore na izazove koje nam nameće ekonomska kriza. Manja ulaganja, veći efekti online marketinga, bolji uvid u rezultate poslovanja, i kraće vreme za reakciju i promenu u nastupu poslovanja, sve su to razlozi da preduzeće izađe online i poveća svoje poslovne rezultate.

Mlad sam, imam ideju, želim da postanem preduzetnik, ali ne znam kako?

Opet je Internet tu ključna stavka. Internet scena u Srbiji je dosta razvijena, i svi ostvareni Internet preduzetnici na svojim blogovima ili korporativnim sajtovima vrlo često dele svoja iskustva i znanje. Konferencije poput Webiza su takođe velika prilika za mlade da stupe u kontakt sa profesionalcima, koji će gotovo uvek dati savet, ili ih uputiti u kom pravcu da razmišljaju. Osim znanja i praktičnih iskustava, poznanstva koja se sklapaju na konferencijama su od jako velikog značaja za eventualno započinjanje posla i dalji razvoj poslovnih ideja.

Suština je: budite online, pratite blogove, budite prisutni na društvenim mrežama i upijajte znanje i savete. Ukoliko imate dobru ideju, uz pomoć ovih informacija uspećete u realizaciji.

Prema Vašem mišljenju, šta će biti najinteresantnije na ovogodišnjoj konferenciji? 

Ne bih da zvučim pretenciozno, ali stvarno sam uveren da je svako predavanje na Webizu interesantno i vredno slušanja, pa iz tog razloga ne bih izdvojio neko posebno. Sa jedne strane, uveke je lepo čuti šta imaju da kažu veterani srpske Internet scene Miloje Sekulić, Dragan Varagić i Predrag Milićević, dok su iskustva i rezultati mladih Internet preduzetnika uvek zanimljiva posetiocima.

Intervju originalno objavljen na marketingitd.com

Advertisements