Webiz, Dan Prvi: Šta sve može da se nauči od velikih imena i brendova o poslovanju na Internetu

Prvi dan Webiz konferencije o poslovnoj primeni interneta, koja se održava ovog vikenda u hotelu Vojvodina u Zrenjaninu, protekao je u znaku sjajnih izlaganja i case study-a. Vladimir Kovač ispred organizatora Creative Media Art, oko 11h pozdravio je sve prisutne i zvanično nas uveo u program.

Miloje Sekulić ispred agencije Homepage, ispričao je koji su faktori Internet prodaje, šta su okolnosti i poteškoće, i na kraju, kako se uslovi mogu popraviti.

tweet

Andreja Andrejević govorio je kako su se mali porodični posao i tradicionalna maufaktura razvili u uspešan Internet biznis.

Miloje

Ispred naše najprogresivnije firme Nordeus Nikola Čavić je objasnio kako se ostvaruje uspeh u industriji video igara i kako se stvara uspešan proizvod.

Nordeus_Miloje

Predrag Milićević ispred RNIDS-a preneo je koliko je nacionalni domen bitan za lokalno poslovanje ili predstavljanje stranog brenda na lokalnom tržištu, uz ukazivanje na najčešće greške koje brendovi prave.

Miloje_RNIDS

 

Vladimir Vulić je održao najinteresantniju prezentaciju, a sigurno je da je tome doprinelo i to što je Vanja – profesor. U svom predavanju akcentovao je koliko je pre svega filozofija i organizacija biznisa od izuzetnog značaja za opstanak, i da samo oni koji su spremni na promenu mogu da opstanu.

Vanja_Vulic

Nakon kratke pauze usledilo je izlaganje Ljubomira Kovačeva iz Telekoma Srbije, koji je predstavio napredne usluge za biznis korisnikeDragan Varagić objasnio nam je kako imamo poslovne korisiti od Interneta i skrenuo pažnju na to kakvo je vreme u kojem živimo.

Varagic

Na kraju prvog dana i ujedno poslednja prezentacija pokazala je kako se može pokrenuti posao ukoliko imate pravu nišu:

Vencanja

Tekst originalno objavljen na: marketingitd.com

Advertisements