Digital Night: Noć živih avatara

Prilika da se ogroman broj ljudi skupi negde podeli svoje znanje i razmeni iskustva uglavnom je rezervisana za događanja kao što su konferencije, ali Digital Night je bio nešto potpuno drugačije.

Digital-Night-Party

U klubu Reset nedaleko od Novog Sada u petak, 25. jula, imali smo priliku da prisustvujemo događaju koji se svojim konceptom izdvaja od ostalih. Iako pre svega posvećen digitalnom marketingu, Digital Night je osmišljen tako da prikaže kako se online može spojiti sa offline aktivnostima objedinjavanjem najboljeg iz oba „sveta“.

Posetioci su mogli da vide i isprobaju digitalne aktivacije postavljene u prostoru kluba. Putem Kinect tehnologije, pokretom ste mogli da budete deo Svetskog prvenstva u fudbalu ili da pokrećete objekte na ogromnom video bimu. Uz aplikaciju događaja skeniranjem QR koda i augmented reality tehnologije mogli ste da „oživite“ sadržaj sa plakata.

Koliko je ovakav događaj izazvao interesovanja najbolje govori činjenica da je bilo prisutno više od 250 gostiju iz domena marketinga i komunikacija, digitalnih medija i korisnika društvenih mreža kao i poznatih ličnosti, dok se o samom događaju pričalo na Twitteru i više od nedelju dana unapred.

Prisutne u klubu Reset zabavljao je pop cover bend Katy B Good, nakon kojih je nastupila džez pevačica Lena Kovačević. U međuvremenu je trajala i nagradna igra Digital Might koja je podrazumevala snimanje i share-ovanje zanimljivog sadržaja sa događaja kroz naloge korisnika na ovim društvenim mrežama. Najaktivniji učesnici dobili su vredne nagrade. Proglašen je i pobednik koji je osmislio najkreativniji naziv za Digital Night koktel, koji je specijalno napravljen za ovu priliku. Nakon revijalnog dela druženje se nastavilo na Digital Night Party-ju.

Lena

Glavna poruka i ideja koju je digitalna agencija Homepage htela da prenese prisutnima kroz lično iskustvo je uspešno povezivanje aktivnosti u realnom svetu sa njihovim predstavljanjem na digitalnim platofrmama i društvenim mrežama.

Ovaj koncept pruža ogromne mogućnosti u kreiranju korisničkog doživljaja i pretvaraju korisnika društvenih mreža u aktivne učesnike, koji putem svojih naloga prenose marketinšku poruku u multimedijalnom okruženju.

Nadajmo se da će sledeći Digital Night biti prilika da se prikažu kreativne kampanje brendova ili pojedinaca.

Tekst originalno objavljen na: marketingitd.com

 

Advertisements