Spark.me zove tebe

Zašto želim ponovo da posetim Spark.me konferenciju kao neko ko je već bio deo ove konferencije 2014. i deo iskustva koje nosi u ulozi novinara, a ovog puta kao zvanični bloger? Kratak odgovor na to – Zbog ljudi koji su je organizovali.

To je ekipa ljudi za koju mogu ponosno da kažem da sam srećan što sam imao uopšte priliku da upoznam i zovem prijateljima. Ekipa sastavljena od fantastičnih osoba i profesionalaca koja ne želi da je proguta status quo koji smo nasledili generacijski, a koji je vezan za sve zemlje exYu prostora i Jugoistočne Evrope.

Rešeni da zajedničkim snagama pokrenu promenu u regionu, da budu iskra koja posle skoro četiri godine gori kao svetionik. Okupljaju domaće posetioce kao i profesionalce iz regiona posredstvom internacionalnih govornika, i to je ono što ovu konferenciju čini jedinstvenom.

Energija koju nose i emituju privlači slične ljude i kada se nalazite u takvom okruženju, obogaćeni prisustvom, znanjem i pozitivnošću, odgovor na pitanje odozgo je zbog toga takav.

Biti deo tako nečeg unapređuje realnost na toliko nivoa da možemo to porediti kao da pojedete recimo pola kila Oreoa, ili kao kada vaš omiljeni tim uzme titulu u košarci. Shvatate sliku. Trenuci koji se pamte za ceo život. To su one priče koje nemaju cenu. Naravno, tu su predavanja.

Spark 2015. na koji silom prilika nisam uspeo da dođem, ispratio sam posredstvom tekstova zvaničnih blogera, tvitera, i vrlo sam zahvalan činjenici da su predavanja okačena na internet. Ona daju kontekst koliko ova konferencija vredi u svakom smislu, ali atmosfera i netwroking na samom mestu zbivanja daju petu dimenziju. Tako prijateljstva nastaju.

Kad smo već kod toga, jedna #bromance offtopic priča. Unazad tri godine nalazim se u Zrenjaninu na Webiz konferenciji, gde se pojavljuje lik u Stark majici (svako ko me poznaje zna da obraćam pažnju na te stvari), dakle, ovaj lik 🙂

Vanja_Stark
I tu počinje naše poznanstvo, koje se nastavlja online-offline nakon toga. Dok je Vanja bio u USA, imao je priliku da bude na SDCC, pa je ovaj casual tweet otišao u tom trenutku.

SDCC_
Ono što se dešava jeste da smo se mimoišli par puta i da me je u međuvremenu Vanja pozvao na Spark.me (iako znamo gde je zapravo Kings Landing, iskoristili smo Budvu kao odnos sever-jug).

KingsLanding
U oktobru je u Beogradu bio događaj (nažalost, ne mogu se setiti koji), ali mi je javljeno da je nešto stiglo za mene i da treba to da pokupim. Tu upoznajem Itanu koja mi, na moje iznenađenje, uručuje stvarčice koje je Vanja pokupio sa Comicona. #youhadmethere

Comicon

Opet smo na Webizu sledeće godine. Zbog konteksta morate kliknuti na sliku za ostatak prepiske.

webiz
Fast Forward – Spark.me 2014. Eto nas.

Spark_Me
I na kraju je dobio pozdrave. 🙂

Regards Regards_2

Tom prilikom upoznao sam ostatak Spark ekipe, Nikolu Vulića i dosta zanimljivih ljudi čiji život, rad i razvoj pratim svakodnevno, jer su od tada postali deo mog univerzuma. Kraj offtopica.

Da se vratimo na Spark.me. Dakle, kakav uticaj je celo iskustvo imalo na mene? Pa recimo da je to bilo jedno važno i pozitivno iskuvstvo, nakon kojeg sam u narednim mesecima upao u oluju na ličnom/poslovnom planu. Ono što sam poneo sa sobom jesu priče koje su me naterale da malo razmislim u kom smeru ću ići.

Pošto odustajanje nije opcija, osim ako vidiš da baš nema pomoći, seo sam i krenuo ponovo da radim na prioritetima. 2016, i nakon svega i svačega iznedrila se nova ideja koja se razvija, a to je treći StartUP. I sada mi je potrebna moždana oluja.

Spark.me  se održava 28. i 29. maja u Bečićima. Za sada su potvrđeni govornici: Jon Bradford,
Annie Machon, Danica Kombol, Marvin Liao. Nova imena će biti objavljivana kako se budemo primicali samom događaju. Broji se sitno, još oko 90 dana do ovog događaja.

Na resetovanju svog bloga sam aktivno radio u poslednje dve nedelje kako bih objavio ovaj tekst. Nakon što sam Bajagi čestitao rođendan pre neki dan (bez šale), moje šanse su pale da budem izabran kao zvanični bloger, ali svakako vas ohrabrujem da se uključite u trku. Uslove možete pročitati na zvaničnoj prezentaciji SparkMe konferencije, a dok ste tamo pročitajte i biografije predavača.

pretnje

