Veronica Belmont #girlpower na internetu pre nego što je to bilo kul

Pretpostavljam da ste već čuli da je jedan od keynote predavača ove godine na Spark.me Veronica Belmont. Ako je prva misao na tu informaciju – Ko je to?

guns_futuristic_veronica_belmont_

Trebalo bi da napustite internete – Odmah. Ukoliko vas ipak zanima probaću da objasnim paralelom i dam kontekst (biće malo duži uvod).

Možda se sećate emisija poput Outer Space davno na Artu/3k krajem devedesetih ili recimo Game Over na Politici ? Ako je odgovor ne, prvo premladi ste, drugo OuterSpace je bila jedna od najboljih emisija gde se analogno sad već prve digitalne generacije informisale o igrama i tehnologiji uopšte (Hardware, Software). Što se tiče Game Over-a tu je većina tinejdžera volela više da gleda najave priloga nego sam prilog.

FFD godina je recimo 2005-06, Srbija polako prelazi sa dialup-a polako i bolno, forumi su uveliko tu, ja lično 13 septembra 2004 dve godine ranije. dobijam prvi komp i svi se ložimo na Roksandu Đorđević  (Note: Prosto je nemoguće naći čak njenu sliku iz ove emisije na netu, primetite time stamp ispod)

emuforumiElem, zašto pominjem nju? Pa recimo u to neko vreme dešava se da upoznajem gomilu fantastičnih ljudi na Emulation Galaxy forumu koji i dalje revnosno radi (tamo imam dosta prijatelja i dan danas) i ulazim u neverovatan svet svega onog na čemu sam odrasatao kao klinac, a nikada nisam imao pojačano tim nekim novim internet kolektivnim umom istomišljenika i počinjem manično da konzumiram sve ono što do tada nisam imao prilike da posedujem ili probam. ( biti geek tada još to nije bio kul)

Sajtovi poput 4chan, Reditt, Youtube su se baš pojavili i tamo negde već 2006. moja “novinarska” karijera počinje na trablmejker.com koji je osnovan tako što je nas par na klupici uz pivo pričalo kako bi voleli da imamo neki svoj izvor informacija i mesto gde ćemo da razmenjujemo mišeljenja.

U međuvremenu ja sam i dalje pratio sve tehnološke portale i na moju sreću natrčao sam na nešto što se zove Revision3 i emisija Tekzilla negde tamo 2008 godine (btw. ovo i dalje pratim) Voditeljski duo imao je tu presjajnu, prepametnu, sa stavom, drugačiju od svega devojku koja se zvala Veronika Belmont (paralela vizuelno sa gore pomenutom našom Roksandom). Otprilike sada možete da naslutite moje tinejdžersko uzbuđenje kada je ekipa Sparka objavila njeno ime. (znam, lejm)

Veronica Belmont - Photo 2
To je ovako izgledalo te 2008. (Ne morate gledati ceo video)

Par Redova o Veronici:

Od 2004. godine, kada se preselila u San Francisko Belmontova radi u medijima i industriji tehnologije. Bila je novinarka za CNET Networks i Discovery Digital, gde je vodila njihove glavne audio i video emisije o tehnologiji.

Njena ljubav prema inovacijama, posvećenost poslu, brojna mreža kontakata i činjenica da je uvek na izvoru informacija su joj omogućili da postane savetnica brojnim startapovima, među kojima su Goodreads, about.me (gde je i član odbora direktora), Soundtracking, WeGame, Forge, ChicCEO, i mnogi drugi.

Belmontova je i poznato TV lice. Bila je voditeljka specijalne emisije povodom 50 godina emitovanja kultne britanske naučno-fantastične serije „Doktor Hu“ (Doctor Who – Posebno kul kada gledaš to lajv) i emisije „The Gadget Testers“ na BBC America, a gostovala je kao ekspert u oblasti tehnologije u brojnim emisijima na mnogim TV kanalima. Belmont ima i impresivno iskustvo sa „crvenog tepiha“, gdje je intervjuisala glumce svetski popularnih TV serija “Okružen mrtvima“ (The Walking Dead) i „Igra prestola“ (Game of Thrones ).

Kao voditeljka, sarađivala je sa poznatim brendovima, među kojima su Sony, IBM, Disney, Intel, Chevrolet i AOL. Belmontovu ste mogli pratiti svake nedjelje u internet emisijama Dear Veronica (za poznati tehnološki portal Engadget) koja se završila zapravo na May the fourth 2016. – Slučajnost da je u Crnoj Gori dvadesetak dana kasnije? Ne bih rekao (čak i ta SW referenca je tu), a ja sam započeo ovaj tekst na Revange of the fifth, tu su Sword & Laser i Daily Tech News Show . (Boldovano iznad namerno i linkovano jer sam fangirl) 

Šta možemo očekivati od nje na Spark.me? Pa nešto slično video klipu ispod. Ukoliko još niste odlučili da se pojavite na Spark.Me trebalo bi što pre jer ovakav line up nećete videti nigde bliže.

Ranije potvrđeni Spark.me predavači su Džon Bredford (jedan od ključnih aktera u izgradnji startap zajednice u Evropi, suosnivač F6S i Tech.eu, i bivši izvršni direktor Techstarsa u Londonu).

Eni Mašon (bivša agentica MI5, britanske domaće kontraobaveštajne i bezbednosne agencije), Danica Kombol (izvršna direktorka Everywhere Agency, američke marketinške agencije specijalizovane za društvene medije i rad sa uticajnim onlajn korisnicima).

Marvin Liao (partner u jednom od najpoznatijih američkih startup akceleratora, 500 Startups iz Silicijumske doline) i Skot Morison (bivši direktor marketinga u kompanijama Diesel, Levi’s i Activision).

