Spark.me: Brian Solis po prvi put u našem regionu

Kada je Vladimir Vulić najavio da će u ponedeljak 16 maja baciti atomsku bombu (priznaj Vanja da ovakvu receniču nisi imao do sada) svi smo krenuli da sepkulisemo koje je ime u pitanju.

Ja ne bih bio ja, da se nisam ponadao da je to Nejtan Filion (Nathan Fillion), Alan Tjudik (Alan Tudyk) ili Feliša Dej (Felicia Day), ali kapirao sam da je ipak na kraju krajeva marketing konferencija, a ne komikon. (Moguće je sasvim da će u budućnosti braća Vulići krenuti u tom pravcu).

FFD. Ponedeljak i BOOM! ne znam kako i na koji način im je uspelo, ali Spark.Me team je uspeo da dovede možda (meni lično) jednog od TOP 5 najvećih marketing stručnjaka trenutno u svetu – Brian Solis-a kao glavnog predavača.

Mislim da kompletan region nije do sada imao prilike da ugosti ovako veliko ime, a ovo je defitnitivno prvo Brajanovo pojavljivanje u ovim krajevima.

Solis je glavni analitičar u konsultantskoj kući Altimeter Group, koja se bavi istraživanjima u oblasti novih tehnologija, društvenih medija i privatnosti podataka na Internetu. U fokusu Solisovih istraživanja nalazi se uticaj digitalnih tehnologija na pojedinca, organizacije, kao i razvoj društva u celini. Otud njegova kovanica “Digital Antropolog” što je meni bliska tema.

Solis sarađuje sa vodećim globalnim brendovima, izvršnim direktorima najvećih svetskih kompanija, poznatim ličnostima i startapovima kako bi im pomogao da razviju inovativne poslovne strategije i da budu predvodnici digitalne revolucije.

Solis je autor nekoliko bestselera na temu uticaja novih tehnologija na budućnost biznisa, među kojima su “What’s the Future of Business”, “The End of Business as Usual” i “Engage”. Njegova poslednja knjiga, “X: The Experience When Business Meets Design”, predstavlja iskustvo (doživljaj) kupca kao novi, ključni, faktor u izgradnji brenda i kreiranju lojalnih klijenata. Solis je priznati i veoma traženi međunarodni govornik koji svoju viziju i iskustvo deli na konferencijama i događajima širom sveta.

Nakon ulaska u svet marketinga tamo negde 2008. godine prvi susret sa Brajanovim likom i delom imao sam 2011. kada sam poceo aktivno da pratim “scenu”(zahvaljujući mojim saradnicima i prijateljima koji su mi pokazali put), a ljudi krenuli uveliko da pričaju o digitalu.

Kada je Brajan bio u fazi istrazivanja za knjigu “The End of Business as Usual” postavljao je pitanja ljudima preko svojih kanala i delio knjige, a jedno od tih je bilo nešto tipa: “Navedite mi ime kompanije, proizvoda ili biznis modela koji je prevaziđen nekim internet baziranim proizvodom ili biznis modelom?” – na šta sam ja odgovorio: Enciklopedija Britannica je prevaziđena stvaranjem Wikipedie u jednom danu.

Long story short –  I got the book 🙂 I sada ću imati prilike da mu se zahvalim uživo. Nadam se takođe da će poneti svoju novu knjigu sa sobom.

BrianSolis

Inače, Solisovi članci se redovno pojavljuju u vodećim svetskim časopisima na temu marketinga i vođenja biznisa, kao što su Ad Age, Forbes, Wired i VentureBeat. Njegov blog se smatra jednim od vodećih marketing i poslovnih blogova na svetu.

Solis vodi Revolution, popularni onlajn video serijal koji se bavi trendovima i najboljim praksama iz oblasti tehnologije, u kojem je imao priliku da ugosti poznate ljude iz sveta bisnisa, sporta i medija, kao što su Kejti Kurik (Katie Couric), Mark Barnet (Mark Burnett), Šakil Onil (Shaquille O’Neal), Bili Korgan (Billy Corgan), i Gaj Kavasaki (Guy Kawasaki).

Kao što smo rekli ovo je prvi put da se Brajan Solis pojavljuje kao predavač na nekoj konferenciji u regionu, pa organizator poziva sve zainteresovane da kupe svoju kartu na vreme. Karte je već kupilo preko 350 ljudi iz 17 država širom sveta.

Cena karte za konferenciju Spark.me iznosi 250€, odnosno 70€ ukoliko se radi o studentima, i moguće ju je nabaviti na zvaničnom sajtu konferencije, www.spark.me. Studentske karte, kao motivacija za sve mlade željne znanja, su namenjene studentima redovnih, postdiplomskih i doktorskih studija, koji su mlađi od 27 godina, kao i svima onima koji će diplomirati u toku 2016. godine.

Konferencija Spark.me održaće se po četvrti put, 28. i 29. maja, u hotelu Mediteran u Bečićima, pod organizatorskom palicom kompanije doMEn d.o.o, agenta registracije nacionalnog .ME domena.

Spark.me je konferencija koja nudi brojne šanse za biznis i koja okuplja lidere iz poslovnog sveta, sveta tehnologije i marketinga, startapove i ljude željne znanja.

Više informacija o konferenciji i potvrđenim predavačima možete saznati na zvaničnom sajtu konferencije na adresi www.spark.me, Facebook straniciTwitter profilu i Snapchatu tako što ćete skenirati kod ispod putem aplikacije. PRO tip: Instalirajte app i pratite scene iza kulisa 🙂

Spark.me Snap

